מדיניות משלוחים
משלוח עם שליח עד הבית באמצעות חברת תפוז.
זמני המשלוח הם 2-7 ימי עסקים (בחודש נובמבר יתכנו עיכובים בשל העומס על חברות השליחויות)
השליח ייצור עמכם קשר טלפוני כדי לתאם את הגעתו, אז אנא תהיו זמינים לאחר ביצוע ההזמנה. בחרו כתובת נוחה לקבלת המשלוח בין השעות 08:00-20:00 וצפו לחבילה שלכם בהקדם.
ברכישה מקוונת דרך אתר sette ניתן להחזיר/להחליף כל פריט ממגוון המותגים תוך 14 יום מיום קבלת הפריט בתנאי שהוא ארוז באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו שימוש.
מדיניות החזרות והחלפות
החזרה/החלפה יכולה להתבצע במספר דרכים:
- החזרה או החלפת הפריט בחנות הדגל שלנו בקדושי השואה 56 הרצליה פיתוח – ללא עלות
- באמצעות שליח-
- החזרת פריט בעלות 20 ₪
- החלפת פריט בעלות 40 ₪
את השירות ניתן לתאם מול שירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-9577721 והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה.
החזר כספי
- החזר כספי (בניקוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו הלקוח/ה השתמש/ה בעת ביצוע הקנייה עד 14 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
- ביטול עסקהשנרכשה באתר תתאפשר תוך 14 יום מיום קבלת הפריט כל עוד לא נעשה שימוש בפריט, כשהפריט במצב תקין ובאריזתו המקורית ובכפוף להצגת חשבונית/פתק החלפה.
בתשלום בכרטיס אשראי - העסקה תזוכה מול חברת האשראי של הלקוח
בתשלום בפייפאל - העסקה תזוכה לחשבון הפייפאל של הלקוח
בתשלום בכרטיס קרדיט - העסקה תזוכה לחשבון הלקוח בהעברה בנקאית.
לכל שאלה ניתן לפנות אלינו במייל: info@sette.co.il או בטלפון 09-9577721